Türkiye Cumhuriyeti

Nahçıvan Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Sekreter Adayları Arıyoruz , 05.01.2011

Başkonsolosluğumuzda yakında açılması beklenen kadroda çalıştırmak amacıyla Azerbaycan vatandaşı Sekreter Adayları aranmaktadır. Adayların sahip olması gereken özellikler aşağıda kayıtlıdır:

- Nahçıvan'da yerleşik Azerbaycan vatandaşı ve tercihen 30 yaşın altında olmak.
- Azerbaycan dilinin yanı sıra Türkiye Türkçesine (yazılı ve sözlü) hakim bulunmak; ayrıca, tercihen, İngilizce ve/veya Rusça bilmek.
- Üniversite mezunu veya üniversiteyi bitirmek üzere olmak.
- Bilgisayar ve diğer ofis aletlerini beceriyle kullanabilmek.
- İş baskısı altında dahi uyumlu ve verimli bir çalışma arkadaşı olabileceğini göstermek.

Yukarıdaki özellikleri taşıdığınıza inanıyorsanız Türkçe ve/veya İngilizce özgeçmişinizi, Başkonsolosluğumuzun internet sitesinde yer alan e-posta adresine gönderiniz. Başkonsolosluğumuza bizzat veya mektupla yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır. Özgeçmişini gönderen adaylardan mülakata uygun bulunanlar görüşmek amacıyla çağrılacaktır. E-postanızın bize ulaştığından eminseniz mülakat daveti almamanız halinde lütfen ısrar etmeyiniz. (Çağrılar Özgeçmişinizde yer alan telefon no veya e-posta adresine yöneltilecektir.)

T.C. Nahçıvan Başkonsolosluğu tütün tüketimi yasak bir çalışma ortamı olup, sigara kullanmayan adaylara -diğer koşulların denkliği halinde- öncelik verilebilir.